dinsdag, maart 04, 2008

Lap

Ik ging er vandaag een eerste serieuze lap op geven! Dat was dan zonder rekening te houden met de ambitie van mijn teerbeminde. Ze staat namelijk op het punt om als internationale violiste door te breken.
Met plezier laat ik hiervoor de eerste afspraak met de loopschoentjes varen. Onze hele familie zal getuige zijn van de ongeëvenaarde fijnzinnige manier waarop ze de galante muziek van hét menuet van Boccherini de ether instuurt.
Met enige fierheid mag ik - zonder al te pocherig willen over te komen - toch wel zeggen dat ik haar naar deze confrontatie met de buitenwereld heb begeleid. Dagen-, soms ook nachtenlang hebben we gediscussieerd over vorm, inhoud, detail, présence ... Hopelijk mag de oogst overvloedig zijn. To be continued ... (tenzij er gelopen wordt natuurlijk)

Geen opmerkingen: