dinsdag, april 17, 2007

Felicitaties

Vol bewondering heb ik de verhalen van de helden van het voorbije weekend gelezen. Wat voor de één een prachtig barbecueweekend zou worden, was voor de andere een ware beproeving.
Zelf heb ik zondag Interclub gespeeld met temperaturen die rond de 30° lagen, dit was geen lachertje om dit een uur of vier vol te houden. Maar het was uiteraard niets vergeleken met de prachtprestatie die de bloggers hebben neergezet. Hoedje af.

Ik zit nu al stilletjes te hopen dat het weer bij de 20K door Brussel geen roet in het eten komt gooien. Hout vasthouden, maar tot nu toe zit ik terug op schema, zelfs in combinatie met het tennissen wat niet altijd even gemakkelijk is.

Vandaag staat er een LSD op het programma, ik dacht laat ik dat combineren met wat heuvels om Brussel wat in de benen te krijgen. Nu heb ik op MapMyRun de twee niveaugrafieken eens vergeleken, wat blijkt: de training van vandaag overbrugt een paar keer een hoogteverschil van 25m terwijl dat in Brussel 75m bedraagt. Dat wordt leuk!
Tot binnenkort

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Vier uur tennis gespeeld? Jawadde! En .. performance gedaan?

Jan zei

Ja Koen, het was wel gespreid over een enkel- en een dubbelspel ... en over de performance, jawel 2 maal gewonnen maar ik moet er wel bij vermelden dat ik op een zéér bescheiden niveau speel hoor.