dinsdag, april 10, 2007

Nog steeds in the running

Ik geef niet op, sinds januari word ik geplaagd door verstoppingen, ontstekingen enzovoort, enzovoort. Bij serieuze verhogingen van de rusthartslag - dan spreek ik over meer dan 20 slagen per minuut - kon ik de moed niet opbrengen om te gaan lopen.
Ik wil niet in detail treden, maar voor het aantal rollen wc-papier die ik de laatste maanden vol gesnotterd heb zou ik bij de fabrikanten een aanzienlijke kwantumkorting kunnen bedingen.
Hoe dan ook ik ben dus blijven lopen, ik heb wel afstand moeten nemen van enkele doelstellingen en ben gewoon terug begonnen met de conditie geleidelijk aan terug op te bouwen. Ik hoop dat ik de 20 door Brussel nog haal, zoals het er nu naar uitziet heb ik er vertrouwen in. Eind oktober staat ook nog Amsterdam (de 1e!) op het programma, maar niet koste wat kost.
Weet er trouwens iemand hoe lang op voorhand je het best kan inschrijven voor zulk een grootschalig evenement, zowel voor het evenement zelf als voor de logies? Ik ben dit jaar reeds twee keer te voorbarig geweest met inschrijven, zo wordt lopen toch een dure sport.

Tot binnenkort,

Jan

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik denk dat er voor Amsterdam geen limiet is qua aantal deelnemers en dat de online inschrijvingen pas redelijk op voorhand worden afgesloten, dus je kan gerust nog wachten. Qua hotels, da's iets anders. Wij moesten vandaag al moeite doen om nog een hotelkamer te vinden in Dublin voor de marathon op 29 oktober!!!