donderdag, maart 15, 2007

Nostalgie

  • Soort training: LSD
  • Start: donderdag 15/03 06:48
  • Weer: Zon
  • Temperatuur: -1° C
  • Afstand: 10.020 m
  • Duur: 01:01:52
  • Gem.snelheid: 9,70 Km/u
  • Max.snelheid: 10,6 Km/u
  • Gem.HF: 136 Bpm
  • Max.HF: 150 Bpm
  • Rust HF:
  • Gewicht: 73,60 Kg
  • Verbruik: 529 Kcal
  • Effect: 4,2 (zie verklarende tabel trainingseffecten)
  • Nachtrust: 3

Ziezo. Voor het eerst sinds lang heb ik nog eens echt kunnen genieten van het lopen. Ik was zeer ontspannen en bijgevolg liep het soepel.

De natuur heeft me vandaag in een nostalgische sfeer gebracht. De rode opkomende zon, een beetje nevel, de landelijke taferelen met hertjes, hazen, eekhoorntjes - en nog zo van dat maar ik kan er geen naam op plakken - hebben me doen terugdenken aan de sfeer die er soms was rond Nieuwjaar, met van die getekende wenskaarten met wat van die glinsterende zilverkorrels erop.

Ik weet het, plastiek romantiek, maar het verwarmde mijn hartje tijdens deze toch koude ochtendloop.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

zo lekker genieten van het landschap en het opkomend zonneke en zo, lopen kan heerlijk zijn hé!

Bert zei

Pluk de dag als het ware!

Anoniem zei

Had nooit gedacht dat je zo vroeg uit de veren kunt voor buiten gaan af te zien. Gelukkig waren er de hertjes...
Leen