dinsdag, maart 13, 2007

Ochtendgoud

  • Soort training: ID WU: 10' 5x5' ID telkens 3' loslopen CD: 10'
  • Start: dinsdag 13/03 07:00
  • Weer: Zon
  • Temperatuur: 3° C
  • Afstand: 9.330 m
  • Duur: 00:56:32
  • Gem.snelheid: 9,90 Km/u
  • Max.snelheid: 11,6 Km/u
  • Gem.HF: 141 Bpm
  • Max.HF: 150 Bpm
  • Rust HF:
  • Gewicht: 73,80 Kg
  • Verbruik: 503 Kcal
  • Effect: 4,2 (zie verklarende tabel trainingseffecten)
  • Nachtrust: 3,5
Zoals de meesten denk ik dan maar: heerlijk zo'n ochtendloopje in de zon. Het was wel even bibberen bij het vertrek. Gezien mijn huidige conditie was dit snel verholpen, de stoom kwam er na een tijdje wel uit. Ik ben trouwens wel tevreden over de vorderingen die mijn lichaam maakt. Ik dacht zeker dat ik helemaal terug van 0 moest beginnen maar dat blijkt niet te kloppen. Goed voor mij. Ik kijk wel uit om mijn spieren en beenderen niet teveel te belasten, want zoals jullie weten: de blessures zijn nooit ver weg. Ik zal straks maar eens aan Veerle vragen naar een extra verwenning zeker? Als vaste klant krijg ik misschien korting.

CU

1 opmerking:

Anoniem zei

Het is leuk om te lezen dat al de ellende voorbij is, zodat je terug kan lopen.
Nog jammer dat je te laat was voor de T-shirts.