woensdag, december 13, 2006

Bekering

Victorie!

Mijn goede daad voor 2006 is volbracht - op de valreep zal ik maar zeggen. Ik heb een volwaardig lid van de zetelatletiek bekeerd tot het lopersdom. Veerle heeft namelijk haar stoute loopschoenen (nadat ze die met kundig advies was gaan kopen natuurlijk) aangetrokken en is beginnen lopen met het schema van 0 tot 5 km van Vlaanderen Sportland (de podcast kan je gratis downloaden via de site van één). Ze maakt nog wat echte beginnersfouten, maar ik zwijg als vermoord.

Je kan niet geloven hoe fier ik ben. Maar ik moet het wel voorzichtig aanpakken. Ik mag niet te nieuwsgierig, niet te bemoederend, niet te controlerend, niet te ...



Je moet me wel één ding beloven: niet zeggen dat je het van mij weet hé!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Jij kan dus al met een gerust geweten aan 2007 beginnen.

Anoniem zei

Verklap me je geheim zodat ik Maarten ook eindelijk aan het lopen krijg! Wat heb je ervoor moeten doen om Veerle zover te krijgen?

Jan zei

ik denk reverse psychology en vooral niet te enthousiast zijn, alhoewel dit laatste me bijzonder zwaar valt

Bewa zei

Heel tof dat je het lopersvirus kon doorgeven!
Geduldig en gestaag verdergaan, het loont, 'k heb het ook zo kunnen doen.