maandag, december 18, 2006

Hete stenen


Zalig! Ik had me een tijdje geleden door Veerle laten overhalen om dit weekend een ontspanningskuur te volgen. Niet te geloven, letterlijk, drie uren hebben ze onze lijven ononderbroken behandeld. Met zo van die hete stenen met hete olie, met de handen met hete olie, met zeezout uit de dode zee, wel 2 maskers - gelukkig hebben ze dat niet op de gevoelige plaat vastgelegd, hier zou ik niet zo goed zijn uitgekomen bij mijn nageslacht - behandeling met op maat samengestelde geuroliën, drukpuntmassage, champagne, enfin, het kon niet op. Ik hoef jullie er niet bij te vertellen dat na deze kuur het redelijk wat geduurd heeft vooraleer we van de hogere sferen waren nedergedaald. Voor herhaling vatbaar, ik zou zeggen na elke long run misschien?

Ik dan maar gewacht tot het donker werd en ijsregende om te gaan lopen, kwestie om niet de mooie natuur in een stralend zonnetje te hoeven zien. Deze laatste zin is hier opgenomen onder een vorm van censuur, waarom dat kan ik jullie niet vertellen, anders zou het niet aan censuur onderhevig zijn hé.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

die laatste zin is stevig geencrypteerd, dat kan ik je meegeven ... wat een drukpuntmassage allemaal kan doen met een mens hé!?

Anoniem zei

Hallo,
dat lijkt me super hoor!
Maar na elke long run, word het een beetje duur vrees ik !
Gr jetty

David aka Letman zei

Je doet me zin krijgen, kan je me zeggen waar ik moet zijn voor meer informatie?

Bruno zei

Dankzij de nodige behandeling liep die ijsregen toch als niets langs je lichaam en voelde je die toch niet ?
Gebruikten jullie die champagne als massagemiddel ?

Bert zei

hmmm je doet me dromen...
Voor herhaling vatbaar zeker?
Prettige en veilige feesten!

Anoniem zei

huh... een massage met champagne?? ;-)

Anoniem zei

ik vind dat er verdacht weinig nieuws is op de benenblog. Is het misschien ietske te nat.
Leen