donderdag, januari 11, 2007

Beste wensen

Aan alle loopse en niet-loopse mensen: mijn beste wensen voor 2007, dat jullie een stukje dichter mogen komen bij het realiseren van jullie dromen en wensen.

Ik weet het ... sinds 18 december geen post meer ... ik vraag diepgaand om vergeving. Geen excuses, het is er gewoon niet van gekomen.

Een korte update:

  • In de laatste week van december stonden nog zo'n luttele 40 km gepland, maar door een keelontsteking en nog van dat alles ben ik niet aan lopen toegekomen. Resultaat: mijn jaartotaal is blijven steken op 968 Km, jammer want ik had echt de 1000 willen halen. What's in a number?
  • De laatste week van december was het voor mij vakantie en heb mij ondanks de keelontsteking toch kunnen amuseren met de 2 keuteltjes, Veerle had spijtig genoeg geen vakantie. Echt plezant - ik doel natuurlijk op het gedeelte met de kindjes hé!
  • Tijdens de eerste week van 2007 ben ik tot het inzicht gekomen hoe een gans zich moet voelen als ze klaar is om haar overmaatse lever af te staan voor een hoger doel. Ik zal jullie de details besparen, maar van lopen is duidelijk ook weinig of niets van in huis gekomen.
  • Ondertussen heb ik het lopen terug hervat en probeer mijn gewicht wat te normaliseren. Op naar het op loopgebied eerste grote doel van 2007: de 20 km door Brussel.
Zo, de eerste van 2007 zit er op, tot de volgende.

1 opmerking:

Anoniem zei

ach wat, maak van die 1000k gewoon een objectief voor 2007!
Welkom terug in blogland!