zondag, november 05, 2006

Herstel

  • Start: 11:02
  • Weer: Droog
  • Temperatuur: 10° C
  • Afstand: 5.600 m
  • Duur: 00:35:28
  • Gem.snelheid: 9,47 Km/u
  • Max.snelheid: 11,6 Km/u (ik denk wel 20 meter)
  • Gem.HF: 134 Bpm
  • Max.HF: 142 Bpm
  • Rust HF:
  • Gewicht: 73,80 Kg
  • Verbruik: 479 Kcal
  • Effect: 2,3 (zie verklarende tabel trainingseffecten)
  • Nachtrust: 1 (winteruur)

Ik weet niet hoe met jullie gesteld is, maar ik vind het winteruur vreselijk! Da's nu al een hele week bezig dat ik veel te vroeg wakker wordt. Zelfs zo vroeg dat het te vroeg is om te gaan lopen en dat ik op een gegeven moment het beu ben om te kijken hoe laat het is en dat het dan te laat is om te gaan lopen voor het werk!

Ik zal eens wat gaan lezen over de zin en de onzin van de omschakeling naar winter/zomeruur. Ik kan me niet voorstellen dat ik hier alleen problemen mee heb. Ik zal daarna een global-petitie organiseren om zo de rechten van de mens te verdedigen. Het basisrecht: slaap!

Ondertussen zal ik terug mijn pantoffels aantrekken en mijn lot leggen in handen van "slaap kindje slaap..."

1 opmerking:

Anoniem zei

Hierbij alvast mijn virtuele handtekening.
Ook ik heb al ruim anderhalve week last van dat ene extra uur en ik weet echt niet wat ik ermee aan moet.
Heb er ook een stukje over geschreven op m'n blog (29 oktober)