maandag, november 13, 2006

Van stralend wit naar grijs verlept bruin

  • Start: 10:55
  • Weer: Regen
  • Temperatuur: 10° C
  • Afstand: 11.720 m
  • Duur: 01:08:20
  • Gem.snelheid: 10,29 Km/u
  • Max.snelheid: 12,5 Km/u
  • Gem.HF: 146 Bpm
  • Max.HF: 165 Bpm
  • Rust HF:
  • Gewicht: 71,80 Kg
  • Verbruik: 1.088 Kcal
  • Effect: 3,8 (zie verklarende tabel trainingseffecten)
  • Nachtrust: 2,5
Het zou de perfecte anti-Dash-slogan kunnen zijn, maar dat is het niet.
Vaarwel hagelwitte Saucony's, ik zal jullie missen. Na een uur in de regen door landelijke wegen kan je eigenlijk niet meer verwachten.

Maar mij hoor je niet klagen. Dat is prachtig aan die lange duurlopen, je kan tenminste iets bekijken. Ik ben twee reigers gepasseerd, één daarvan tot op minder dan vijf meter. Ik heb bijna een hartinfarct gekregen door een opvliegende, overvette fazant. En om het rijtje natuurbezienswaardigheden aan te vullen ben ik ook nog een trosje Hollanders die de weg kwijt waren tegengekomen.

Het was echt weer eens genieten in de regen.

2 opmerkingen:

Bruno zei

Pas op het jachtseizon is begonnen. Niets is veilig meer voor de lopers.
Hoet gaat het trouwens met de "steek" ?

Jan zei

Na mijn dreigementen is de steek met de staart tussen de benen vertrokken.