woensdag, november 08, 2006

Interval

  • Start: 20:24
  • Weer: Droog
  • Temperatuur: 3° C
  • Afstand: 8.630 m
  • Duur: 00:55:42
  • Gem.snelheid: 9,30 Km/u
  • Max.snelheid: 15,2 Km/u
  • Gem.HF: 133 Bpm
  • Max.HF: 169 Bpm
  • Rust HF: 42 Bpm
  • Gewicht: 73,80 Kg
  • Verbruik: 690 Kcal
  • Effect: 2,7 (zie verklarende tabel trainingseffecten)
  • Nachtrust: 1 (winteruur, nog steeds)

    De eigenlijke intervaltraining: 5 x (3' aan 13,3 Km/u, 2' rust), tijdens de rust heb ik gewoon gewandeld. Ik zal hier in de toekomst wat moeten joggen om mijn hartslag wat hoger te houden.
Ik heb gisteren de reacties eens doorgenomen op de blog van Koen Fillet. Het is weerzinwekkend wat sommige mensen op je durven afvuren omdat ze denken dat je publiek bezit bent. Je zal maar mediamens zijn, denk ik dan maar. Het is dikwijls heel wat leuker achter de gordijnen dan ervoor.

Spijtig.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ook ik heb nog steeds last van het winteruur. Van dat uurwisselen zie ik altijd een lange periode af blijkbaar, ik raak maar niet goed uitgeslapen lijkt het wel... En ook ik vind het erg wat er met Koen Fillet gebeurt, er lopen nogal wat zielige gefrustreerde mensen rond blijkbaar. Ze zouden beter ook eens wat gaan lopen of zo...

Bruno zei

Inderdaad Ruth. Die klagers weten niet waarover ze spreken. Ze zouden het best zelf eens proberen, dan zouden ze anders spreken

Anoniem zei

En groot gelijk heb je... CU.