vrijdag, november 17, 2006

Loperstop

  • Start: 19:10
  • Weer: Regen
  • Temperatuur: 16° C
  • Afstand: 7.520 m
  • Duur: 00:42:42
  • Gem.snelheid: 10,57 Km/u
  • Max.snelheid: 15,0 Km/u
  • Gem.HF: 151 Bpm
  • Max.HF: 169 Bpm
  • Rust HF:
  • Gewicht: 71,90 Kg
  • Verbruik: 692 Kcal
  • Effect: 3,6 (zie verklarende tabel trainingseffecten)
  • Nachtrust: 2,5

    De eigenlijke drempeltraining: 10' WU, 20' aan 12,22 Km/u, 10' CD
De titel moet je lezen als loper-stop en niet als lopers-top, dit louter ter informatie.
De automobilist heeft iets nieuws ontdekt: naast de autostop, nu ook de loperstop. Doelloos rijden ze rond op hun ijzeren paard, opzoek naar een gewillig slachtoffer. In casu - deze week al voor de derde keer - mezelf.
Waarschijnlijk zien ze me lijden en dwingt hun menslievendheid mij te doen stoppen, zodanig dat ik toch even kan recupereren voor ik mij verder in de zelfvernietiging stort.
Oprecht gemeend: dank u wel lieve mensen.

Een tijdje geleden zou ik mij hieraan geërgerd hebben: je bent aan het oefenen en je wilt dat zo optimaal mogelijk laten verlopen. Nu begin ik het allemaal wat te relativeren, laten we het maar de ontgroeningsfase noemen.
Trouwens op deze manier kan ik mijn lintjes verdienen, de goede daad van de week: help de ruiter van het ijzeren paard! (als je dit een beetje anders interpreteerd, zou het een nieuwe slogan voor Vlaanderen Sportland kunnen zijn)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

mij laten ze nooit stoppen ... zou het door dat mondschuim komen denk je?

Anoniem zei

Ha Jan, mooie blog. Ik zag je link op runners meetingpoint.

Bruno zei

1 voordeel heb je : het jachtseizon is geopend. Je mag paarden neerschieten (allé toch de ijzeren)