maandag, oktober 30, 2006

Blauw, zo hemels blauw

  • Start: 16:53
  • Weer: Droog
  • Temperatuur: 18° C
  • Afstand: 5.560 m
  • Duur: 00:33:14
  • Gem.snelheid: 10,04 Km/u
  • Max.snelheid: 11,40 Km/u
  • Gem.HF: 143 Bpm
  • Max.HF: 155 Bpm
  • Rust HF: 54 Bpm
  • Gewicht: 73,10 Kg
  • Verbruik: 504 Kcal
  • Effect: 3,0 (zie verklarende tabel trainingseffecten)
  • Nachtrust: 1 (winteruur)

voelde ik me dit weekend. De bleus. Het was gewoon mijn weekend niet, chagrijnig, niets kon ik verdragen, zelfs een paar driftbuien gehad. Foei! In de boeken over lopen die ik gelezen heb, en dat zijn er redelijk wat, staat telkens in het lang en het breed bij de voordelen vermeld: opgewekt, dartel, runnershigh, en nog van dat alles. Ofwel heb ik misshien niet genoeg of te langzaam gelopen? Volgend weekend beter.


Mijn welgemeende excuses aan allen die me dit weekend hebben moeten verdragen.

Geen opmerkingen: