dinsdag, oktober 03, 2006

Easy Run

  • Start: 07:00
  • Weer: Regen
  • Temperatuur: 13° C
  • Afstand: 8.980 m
  • Gem.snelheid: 10,20 Km/u
  • Max.snelheid: 11,20 Km/u
  • Gem.HF: 137 Bpm
  • Max.HF: 153 Bpm
  • Rust HF: 46 Bpm
  • Gewicht: 73,80 Kg
  • Verbruik: 506 Kcal
  • Effect: 3,5 (zie verklarende tabel trainingseffecten)

Een trainingsschema is er om van af te wijken. 't Is me wat de laatste tijd, als het de tennis niet is, zijn het mijn bronchiën. Dit lijkt wel een soort uitgestorven dino, zo voelde ik me ook dit weekend, vooral zaterdag dan. Tja, wat wilt ge als ze u constant willen kussen en dan zelf zo verkouden als een snip zijn. Dat hebt ge met dat vervelende sexappeal ;-)
Hoe dan ook ik ben er niet erg scheutig op om in die toestand te gaan lopen, ik heb gelukkig geen koorts gehad, dan zou het herstel wat langer geduurd hebben vrees ik, maar ik besef ook dat mijn eerste grote uitdaging (Dwars door Hasselt 15K) er met rasse schreden zit aan te komen. Kwestie van kalm te blijven.

Al bij al ging het vandaag nog vrij goed, ik heb toch niet harder zitten piepen en schuren dan anders, dus!

Morgen staat er een rustdag gepland, ik zal die maar respecteren en niet proberen de opgelopen (wat een woordspelingen vandaag) schade weer goed te maken.

Tot morgen (of overmorgen)

Geen opmerkingen: