vrijdag, oktober 27, 2006

Opdatum

Na een tijdje van de breedband verdwenen te zijn, ziehier:

De nieuwe sloefen zijn er, het zijn de Saucony 3D Grid Hurricane geworden.




Sloefjes voor de lange afstanden zeiden ze. Ik loop afwisselend op twee paar schoenen. In vergelijking met mijn andere paar wegen dezen een ton. Snelle tijden zitten er met de Saucony's dus niet in vrees ik.
Ik heb besloten om vanaf nu, als ik nog eens loopschoenen moet hebben, bij één van die mastodontwinkels te gaan zoals Decathlon of iets dergelijks. Ik weet precies welk type schoen ik nodig heb en ik denk dat ik zo toch wel een paar tientallen Euro’s kan besparen. Sorry voor de kleine zelfstandige, je moet er teveel op je hoede zijn.

Ik heb me ingeschreven bij Nottebohm voor een inspanningstest, binnen een veertiental dagen is het zover. Deze test begint om 20u en duurt 2 à 3 uur naargelang je het op de loopband kan volhouden. Ik kan daarna maar beter op stap gaan, want slapen zit er dan toch niet direct in, met al die adrenaline die nog aan het rondspuiten is. Ik houd jullie op de hoogte van de resultaten, tenminste als ik nadien nog mag lopen.

De gevolgen van het Canvasprogramma “Marathon” op mijn gemoed: deze week heb ik overal wel pijntjes gevoeld, dan links, dan rechts, het zal toch niet waar zijn zeker ook zo’n scheenbeenirritatie? Ik durfde bijna niet meer te lopen. Ik heb zelfs een crosstraining op de hometrainer gedaan, terwijl dat niet mijn beste vriend is. Kijken of niet meer kijken, da’s de vraag.

1 opmerking:

Bruno zei

Benieuwd naar de resultaten van Nottebohm.
Zou dit zoals de schoenen eveneens een 3D resultaat zijn ?