vrijdag, oktober 06, 2006

Rustdag

  • Rust HF: 45 Bpm
  • Gewicht: 73,95 Kg
  • Nachtrust: 2

Ik zou mijn bovenlichaam moeten trainen. Mijn bekken zou instabiel zijn en dit kan tot blessures leiden. Om het bekken te stabiliseren heb je dus stevige buik- en rugspieren nodig. Een man op leeftijd, wat had je gedacht!

Nu is er een probleem, ik zou die oefeningen thuis willen doen omdat de fitness voor mij geen alternatief is. Maar ik doe het niet graag, om niet te zeggen dat ik het haat. Dus ik blijf het maar uitstellen en ik voel dat ik vroeg of laat toch eens ga prijs hebben, want mijn rechter bilspier begint nu en dan al eens op te spelen.

Als er mensen zijn die tips hebben om dit soort trainingen toch wat aantrekkelijker te maken, feel free ...

Het zou iets als volgt moeten worden:

Voor & na



Geen opmerkingen: