dinsdag, oktober 10, 2006

Het mocht niet wezen

Je kan je uiterste best doen, iets heel graag willen, maar toch niet slagen... tja, het zal dan maar voor morgen zijn, die drempeltraining.

Ik had eerst een seminarie in Gentbrugge. Het doet me weerom beseffen hoe gelukkig ik me mag prijzen dat ik in het verre Limburg mag werken. Geen geschuif, of toch bijna niet, enkel als er één of andere vindt dat het hoog tijd is om de verkeersveiligheidstatistieken weer eens aan te passen heb ik wel eens een rijtje. Enfin soit, na ongeveer anderhalf uur bumperen kwam ik net op tijd thuis om weer te kunnen vertrekken. Daar ging mijn training.

We waren namelijk door ING uitgenodigd voor een optreden van De Nieuwe Snaar. Een echte aanrader. De show, "Helden", zit zeer goed in elkaar. Even hadden we schrik dat we de hele avond naar kleinkunst zouden moeten luisteren, maar niets was minder waar. Eén van de mannen, Vermeulen of zoiets, heeft doorheen de ganse show allerlei kunstjes mogen opvoeren, waardoor het geheel een vlot en luchtig karakter kreeg. De muzikale afwerking was wel niet je dat, maar ja wat kan je verwachten als je zowel viool, als bastuba, als gitaar moet bespelen. En daarnaast nog een bevlogen zanger en acrobaat moet zijn. Dan moet je dat er maar bijnemen.
Ik was zo mijn trainingsverlies snel weer vergeten.

CU

Geen opmerkingen: