woensdag, oktober 18, 2006

Herstelloop

  • Start: 06:50
  • Weer: Open hemel
  • Temperatuur: 5° C
  • Afstand: 5.140 m
  • Duur: 00:30:30
  • Gem.snelheid: 10,11 Km/u
  • Max.snelheid: 11,20 Km/u
  • Gem.HF: 131 Bpm
  • Max.HF: 140 Bpm
  • Rust HF: 45 Bpm
  • Gewicht: 73,55 Kg
  • Verbruik: 277 Kcal
  • Effect: 2,6 (zie verklarende tabel trainingseffecten)
  • Nachtrust: 2

Dit deed deugd, zo een beetje taffelen. Nergens last van gehad, geen spiertje dat protesteerde, geen zware benen, niets. Dit bevestigd alleen wat ik vermoedde: ik had sneller gekund, maar ja, nu heb ik kunnen genieten van deze mooie wedstrijd, anders lag ik waarschijnlijk nu nog in de zetel met spierpijn.

Straks ga ik eens kijken voor nieuwe loopschoenen. Ik wissel twee verschillende paren af om zo het risico op blessures wat te vermijden. Een van de twee is versleten, je voelt dat op deze manier goed. Als de demping uit een paar is voel je je een heel stuk minder goed tijdens het lopen dan met het paar waar de demping wel nog goed is, zo heb je een referentiepunt.
Ik weet alleen nog niet welke schoenen ik nu ga kopen. Ik loop graag op Asics en Mizuno, ik zal me laten adviseren. Alleszins het stimuleert.

Geen opmerkingen: