zaterdag, oktober 07, 2006

Long (?)

  • Start: 09:40
  • Weer: Zon
  • Temperatuur: 9° C
  • Afstand: 13.240 m
  • Duur: 01:15:10
  • Gem.snelheid: 10,57 Km/u
  • Max.snelheid: 12,40 Km/u
  • Gem.HF: 143 Bpm
  • Max.HF: 164 Bpm
  • Rust HF: 46 Bpm
  • Gewicht: 73,65 Kg
  • Verbruik: 777 Kcal
  • Effect: 4,7 (zie verklarende tabel trainingseffecten)
  • Nachtrust: 3

Geen nieuwe voordeur voor mij vandaag, alleen het cijfertje erboven is met één verhoogd: 41.
Laat dit een nieuw begin worden voor m'n loopcarrière! Het ziet er voor deze eerste dag in dit nieuwe tijdperk al niet zo slecht uit. Ik voelde me bijzonder fit en energiek tijdens deze lange loop, zo erg zelfs dat ik wat te snel gelopen heb, maar ja het is dan ook zo plezant als je je goed voelt hé. Vertrouwen voor Dwars door Hasselt van volgende week heb ik er zeker door gekregen. Op deze manier denk ik wel dat ik 'm zal kunnen uitlopen, ik had nog reserves. Ik denk dat ik zelfs nog een beetje sneller kan, kwestie om op de tijdtabellen niet al te veel af te gaan.

Ik heb er zin in!

Geen opmerkingen: