zondag, oktober 08, 2006

Recovery

  • Start: 09:40
  • Weer: Zon
  • Temperatuur: 12° C
  • Afstand: 5.210 m
  • Duur: 00:28:40
  • Gem.snelheid: 10,90 Km/u
  • Max.snelheid: 12,20 Km/u
  • Gem.HF: 139 Bpm
  • Max.HF: 166 Bpm
  • Rust HF: 49 Bpm
  • Gewicht: 73,35 Kg
  • Verbruik: 293 Kcal
  • Effect: 3,3 (zie verklarende tabel trainingseffecten)
  • Nachtrust: 2

De oorzaak van de iets te hoge rustpols en niet zo goede nachtrust laat zich wel raden. Gisteren natuurlijk een veel te lekkere fles witte Bourgogne bijna helemaal alleen leeggezwadderd.
Ondanks de houten kop, ik denk dat het zeker ebbenhout was, toch een fijn loopje gemaakt. Natuurlijk veel te snel voor een herstelloopje. Ik zit blijkbaar nog in "the zone". Ik moet wel opletten dat ik me op deze manier niet verbrand voor zondag, we zullen wel zien.

Suske, merci voor het lekkere diner en voor de vele uurtjes voorbereiding, ge moogt dat nog doen!

1 opmerking:

Bruno zei

Niets beter dan een kleine training om die ebbenhouten kop te vergeten
Alles uitzweten is de boodschap