zaterdag, oktober 28, 2006

What a glorious feeling...

  • Start: 8:36
  • Weer: Regen
  • Temperatuur: 14° C
  • Afstand: 13.010 m
  • Duur: 01:16:20
  • Gem.snelheid: 10,23 Km/u
  • Max.snelheid: 11,60 Km/u
  • Gem.HF: 146 Bpm
  • Max.HF: 166 Bpm
  • Rust HF: 48 Bpm
  • Gewicht: 73,55 Kg
  • Verbruik: 837 Kcal
  • Effect: 3,6 (zie verklarende tabel trainingseffecten)
  • Nachtrust: 2,5

Inderdaad, I was running in the rain. De allereerste keer uit mijn loopcarrière dat ik volledig weggeregend werd. En moet je iets weten? Ik vond het niet erg. Een stevige bui van een kwartier of zo en ik vond het leuk. Dat kan niet anders komen dan door het feit dat ik al een heel leven in België heb gewoond, ik zou liever wat zongewenning hebben, maar ja, het gras is altijd groener aan de andere kant. Alhoewel, alleen in Ierland misschien. Enfin, ik heb me geamuseerd, ik voel me dan altijd iets meer kerel dan dat ik in werkelijkheid ben, je wordt daar zo hard van hé…

Ik kijk uit naar de volgende weerberichten.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk he, zo'n verfrissende bui, kan ontzettend deugd doen. 'k Heb er vanmorgen zo ook eentje over mijn hoofd gekregen, zalig was dat!

Bruno zei

De eerste 5 min zijn natuurlijk altijd de moeilijkste. Onlangs had ik ook zo'n regenbui bij een zware training, precies of er zeewater uit de lucht viel
Nog nooit zo'n goede training gehad als toen, voldoende afkoeling.